Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 01:18 - Не искам да съм като тези.
Автор: miraolliestarshine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1459 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.03.2011 01:41


Ето нещо ново...(не много ново всички сте минали през тфа..някои от вас..) Много съм разочарована.Преди 2-3 годинки не ми е идвало на ум да ходя да въртя ГЮБЕКА в чалга дискотека..амор или някъде другаде..честно да ви кажа и сега не искам..Виждали ли сте мутрите там? Приличат на зарзават с дрехи.Ами момичетата? Толкова деградирали..излагаща работа.Понеже много мой приятели и приятелки сега са се запътили там като стадо при всяка възможност аз съм единствената която не подкрепя това.Мисля,че е неописуема глупост да те опипват с очи и с ръце разни батковци и само да ставаш обект на клюки.За някой това значи ужасната популярност.И ако не ходиш си бил сдухан..Майната ви! (БЕЗ извинение.) няма да ви слушам глупостите! Имам достатъчно себеуважение и мозък да не се бутам там, където ходят прошляците.ако толкова ти се купонясва вдигни купон у вас..Или в кварталната градинка.Де да знам къде само недей да се излагаш така.Гледах им снимките и не съм се смяла така от много време.И свестните хорица,които са ми казвали,че не биха ходили там или,че ходили заради приятели рано или късно се повреждат и стават толкова глупави и надути,че нормален разговор не може да се води с тях.Нямам против да се кефят на живота ,но начина ,по който го правят е ужасно отблъскващ и ми се повръща като ги гледам омацани наконтени..за кой това бе? Да не сте в публичен дом?..Колко хора ще се засегнат от товааа просто не ми се мисли :) Но ваш си проблем.Аз изказвам мнение нали за това са блоговете?..Та...Понякога съм мислела дали аз бих отишла.Бих предполагам.С приятелки,но в мига в който вляза ще искам да си ходя.Толкова хора готини,приятни с голям потенциял сега са заприличали на отпадъци.Какъв беше а какъв стана!..Умни красиви и талантливи сега са пияндурници ,селяндури и са неописуемо прости.Предполагам,че ужасно много хора си мислят "тя тука само "храни" нашия стил..тя нищо не разбира..сдухла..смешна е..какво си мисли тая.." мисля си,че от мене ще стане нещо ,а от вас не.Честно го казвам.Не само заради чалга клубовете и напиванията.Въпреки,че това ми събуди съзнанието.Не..заради живота,който живеете..на 14 вече със "сериозни" гаджета и си мислите,че наистина мислят за вас като нещо повече отколкото ходещо средство за удоволствия.И грима.Господи колко грим!...Защо?! какво ще постигнат?! Внимание!?Че за какво ви е?! Няма какво да го правите?! ако искате да сте в the spot light купете си фенерче! Или просто привличайте вниманието с нещо друго а не с набръчкани устни и вдигнат задник нагоре и изпъчени напред.Момчетата няям думи за вас :) Някои си оставате приятни хора,защото за разлика от жените вие не сте толкова жадни за внимание от някой потен,безвратен бокс манияк.Или ако сте жадни до такава степен то наистина има проблем с вас и не казвам,че слушате прекално много Азис!
Не мразя всички,които ходят на чалга клубове и се правят на маймуни в клетки.Не.Просто по-голямата част от тях не могат да си вържат обувките и дежурното нещо което можете да чуете от тях е "даскало е за зубари аре у спейсър"
Лека ви.
Ваш много ядосан блогър : мира :3



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miraolliestarshine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14101
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930